27. märts 2007

Intro

Tere, mina olen Margus. Kui alustada klassikute vaimus, siis.. Kutsugegi mind Marguseks...

Alguses kõlab ambient shit kõige paremini. Taustast annab ühest hetkest eraldada rütmikäiku, mis kogub jõudu ja loob muusikapala meelestiku. Lisandub bassi põhi ja rütm. Lugu algab.

Normaalses olekus ei oleks ma iialgi mõelnud, et ma võiks alustata blogimist ja seda sirge näoga võiduka lõpuni jätkata. Mul pole niiväga midagi öelda, mis Sind huvitada võiks, aga võib-olla siiski. Päevikut ei pea ma enam ammu... Sellest ajast kui ma oma puberteedi eas kirja pandu puruks rebisin ja prügikasti saatsin - tegu, mida ma väga pikka aega kahetsenud olen. Nopped vähe hilisematest hetkedest on säilinud ja hea seegi. Seal on omapäraseid pärleid, mida on mõnus ise-endale nina alla määrida.

Aga siia ei tule päevik. Pigem nagu miili-kivid ehk verstapostid.

Algab see uudistega erinevates neti-lehtedes ja uudistes. Näiteks:
MTV Eesti kodulehelt
või
päevaleht online'is üks artikkel
samas mitte unustada seda:
päevaleht online'ist

Tundub, et see, mis minu ümber on kellegi jaoks oluline ja sellel põhjusel siis ka seesamune siin olev blog.

Foto: Reginleif

Kommentaare ei ole: