18. juuni 2007

Muutub, aga väga vähe...


Viimane otsus kõlab siis nii, et ma ei loobu praegusest riistvarast. Välja vahetan ainult audio-interface'i.

Lugesin arvamusi selle kohta, et tegelikult tarkvaralised sünteesiad ei ole ikkagi päris see, mis raudvaralised (isegi kui need viimased on digitaalsed). DSP ehk digital signal processing on see vahend, mis eristab tarkvara eriliselt steriilset heli raudvarast...
Ühesõnaga metsa. Ainiti tarkvara peale ma üle minna ei kavatse. Siiski mõnda Arturia soft-sünti tahan küll. Võimalik, et seda steriilset heli teeb väheke mahedamaks minu Space Bug analoog-kajamasin.

Audio-interface on mul praegu M-Audio Firewire 410. Kaks sisendit ja kümme väljundit. Nii laias laastus. Kui mitte lugeda erinevaid digitaalseid sisendeid. Uus loom tuleb kaheksa analoog-sisendiga ja ka kümne väljundiga. Praegune jubin on suht lagunenud juba, mitte et ma teda muidugi liiga õrnalt hoidnud oleks. Aga kõrvaklapi pesad ei taha eriti enam ühendust anda ja midagi koliseb sees. Küll muidugi jätkuvalt töötab.
Uus tuleb tellida ja aparaat on Alesis iO|26. Väljanägemine on tal selline:


Ma loodan mitut asja: et see on vastupidavam; et ta töötab paremini, lihtsamini ja loogilisemalt; et ta ikka jõuab piisavalt kiirelt siia.... jne.

Kommentaare ei ole: