7. mai 2013

Need vähemad tegelased...

Tuli meelde veel üks tubli tegelane, keda pean ära mainima. 

Lihtne ja vajalik vidin iga endast lugupidava kitarristi arsenalis, isegi sellise kitarristi, kes tegelikult on seda vaid selle sõna väga laias tähenduses... 

Ühesõnaga kitarri-häälestaja. Selline ilus valge:


Mis ta natukene eriliesmaks teeb on oskus kõiki kuute keelt korraga häälestada. Tähendab - häälestama pean ikka ise, aga ta oskab ära näidata korraga kõikide keelte häälestuse, et kuhu poole peaks keelt mudima ja milline keel paigast ära on. 

Mõnus on ka see, et tal on voolu jätkamise auk, ehk siis vooluadapteri ühendan selle PolyTune'i külge ja sellest saan eraldi väljundi kaudu ainult kaabliga voolu järgmisele plokile. Minu puhul on see järgmine paha pärdik. Kuskil siin plogis on sellest kah juttu.. ;)

Seda teksti kirjutades meenus veel üks asi. Nimelt kõrvaklapid. Liiga lihtne on selliseid väikeseid, kuid niivõrd olulisi nubinaid unustada. 

Mu vanad Sennheiserid andsid lõplikult otsad - ehk siis konkreetselt kaabel katkes. 

Asemele sain kasutatud kujul samuti tublid tööloomad: kõrvamonitorid Shure SE215. Kõlalt üllatavalt neutraalsed ja kohati isegi plassid, aga üldiselt suht ausa kõlaga. Ehk siis nad ei ürita midagi ilusatada. Proovis küll suure müra sees kipuvad mingid sagedused kaotsi minema, aga seda oligi oodata kõige odavama hinnaklassi kõrvamonitoride puhul. 

Mõnus on ka see, et nad püsivad korralikult pea küljes ega ürita mul kõrvu peast kiskuda, kui mul juhtmed riiete alt veetud on.. 

Välja näevad sellised:


Ühtlasi veel uudistest rääkides - mu jõuloom V-Synth GT läks täna müüki. Ei kasuta ma seda ikkagi päris nii palju kui ta väärt oleks ja mul on muid pakilis asju, mida vaja soetada. Ega ma väga suurt lootust ei hellita, et keegi ausa hinna eest siinkandis sellest huvitatud oleks, aga kes ei küsi, seda suu pihta ei lööda... 

Kommentaare ei ole: