7. aprill 2016

Järjekordne video logi

Otsustasin, et panen oma juutjuubi kanalisse sama moodi meenutamist väärivad seigad ja faktid ja pildid oma elust, nagu ma oma pille siin dokumenteerinud olen.. 

Esimene nimekiri kirjeldab tätoveeringuid, mis läbi aegade mu kätele kogunenud on. 

Esimene on klahvide komplekt ümber randme, mille tegi mulle Rolz:


Teisena tuli Bunny koomiksist ümber maa ehitatav Dynsoni sfäär, mille kandis mulle käe ümber samuti Rolz:


Kolmas on minu häälega sisse loetud laulusõnad, mille tegin kunagi oma kallile kaaslasele (nüüd abikaasa) ja mis on visualiseeritud ning mille kandis käele Chopper lisades omalt poolt akvarellilise tausta:


Ja kõige värskem on samuti Chopperi käe läbi mu nahale pandud kosmosepärdik:


Kõigest täpsemalt aga videos, kus näeb ka tööprotsessi ning ka lõpptulemust:

Kommentaare ei ole: